Маркетингови анализи
Настоящата книга е предназначена за онези читатели,които вече са овладели "азбуката"на маркетинга. Целта на "Маркетингови анализи"е да ги отведе към по-високите етажи на маркетинговия процес,да им помогне при изясняване и оценяване на резултатите от маркетинговата дейност на организацията и при планиране на бъдещото и развитие. Книгата е интересна за всички читатели, за които новостите в икономическата теория и практика са предизвикателство и стимул за развитие и самоусъвършенстване.
Kниги от същия жанр
-
Пътят към нашите мечти: Действай правилно - 2 частпечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Изяж богаташапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Наказателно правопечатна:
22.00 лв.
11.24 EUR -
Тръмп: Мисли като милиардерпечатна:
11.95 лв.
6.10 EUR -
Високоефективната организацияпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Джобен директорпечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Правен режим на означениятапечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Работата, за която сме роденипечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Основи на правото - книга първапечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 2000
Страници: 220
ISBN: 9549574628
Баркод: 9549574628
Тегло: 0.27 кг.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.