Българска рекламна енциклопедия
В „Българска рекламна енциклопедия" читателят ще открие аргументи за своите доводи, потвърждения на своите съмнения и убеждението, че рекламата наистина е по-сериозна, отколкото изглежда, за всички, които нямат пари да я правят. Великото изкуство на рекламата ще остане тайна с девет печата за всички, които малко четат, малко пишат и не обичат да слушат другите. Ерих Кестнер, известен като писател, но малко известен като доктор по реклама.
Kниги от същия жанр
-
Несправедливо предимствопечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Дружествени спорове и съдебни производства по Закона за търговския регистърпечатна:
19.80 лв.
10.12 EUR -
Капиталови търговски дружествапечатна:
22.80 лв.
11.65 EUR -
Лицензионни административни актовепечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Теория на финансово-контролните системи и институциие-книга:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Закон за административните нарушения и наказанияпечатна:
2.99 лв.
1.52 EUR -
Хитрините на бизнеса: за търговските маркипечатна:
13.99 лв.
7.15 EUR -
Практически проблеми на новия Семеен кодекспечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Трудови отношения 2014 + CDпечатна:
38.40 лв.
19.63 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 397
ISBN: 9546493880
Баркод: 9546493880
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.