Българска рекламна енциклопедия
В „Българска рекламна енциклопедия" читателят ще открие аргументи за своите доводи, потвърждения на своите съмнения и убеждението, че рекламата наистина е по-сериозна, отколкото изглежда, за всички, които нямат пари да я правят. Великото изкуство на рекламата ще остане тайна с девет печата за всички, които малко четат, малко пишат и не обичат да слушат другите. Ерих Кестнер, известен като писател, но малко известен като доктор по реклама.
Kниги от същия жанр
-
Кодекс на труда - 2012печатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Игри на властпечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Новата парадигма на финансовите пазарипечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Стъпи здраво на пазарапечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Кодекс за социално осигуряване 2007печатна:
5.50 лв.
2.81 EUR -
Търговски законпечатна:
14.90 лв.
7.61 EUR -
Управление на талантапечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Граждански процесуален кодекспечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Новото данъчно законодателство през 2014 година + CDпечатна:
38.40 лв.
19.63 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 397
ISBN: 9546493880
Баркод: 9546493880
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.