Не големите изяждат малките, а бързите поглъщат бавните
Защо АОЛ е най-печелившата нова медийна фирма в света, поглъща конкурентните фирми една подир друга и привлича милиони абонати, докато "Продиджи" и "КомпюСърв" се превръщат в история? Как стана така, че само за двадесет и четири месеца "Хотмейл" бе оценена от "Майкрософт" на цели 400 милиона долара, като преди това не беше нищо повече от една добра идея? Какво превърна "Чарлс Шуоб" от малка фирма с четирима брокери на едно бюро в най-голямата компания за финансови услуги в света? Консултантите-новатори Джейсън Дженингс и Лорънс Хотън разказват как най-успелите фирми на света излизат в авангарда на своите браншове и съумяват да запазят предимството си пред конкуренцията, независимо от обстоятелствата.
Kниги от същия жанр
-
Контрабасътпечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Даоистки и тибетски техники за здравепечатна:
8.99 лв.
4.59 EUR -
Другият Тютюнпечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Преюдициалното запитване до Съда на Европейския съюзпечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Разплатапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
История vs Псевдонаука: Древнобългарски етюдипечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Дръзките Викингипечатна:
3.99 лв.
2.04 EUR -
Преди да напуснете работапечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Активи и амортизации 2010печатна:
26.40 лв.
13.49 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2001
Страници: 250
ISBN: 9549964221
Баркод: 9549964221
Размер: 15.00x22.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.