Стълбата на успеха
Предприемачите, които се нуждаят от тази книга, вече правят успешен бизнес и са постигнали впечатляващ растеж. Но Фламхолц и Рандъл им предлагат пътна карта, която показва как точно и ефективно да бъде управляван постигнатия растеж, и как да не се загуби предприемаческия дух, довел до него.
„Стълбата на успеха” е базирана на две различни, но свързани концепции: модел на организационна ефективност и модела на жизнения цикъл на организацията. Авторите съпоставят предприемаческия и професионалния мениджърски стил на управление, обяснявайки кога да се използва всеки от двата стила и защо използването на погрешния може да доведе до фалит и най-проспериращата комапиня.
Книгата съдържа подробна рамка за управление на фирмата през целия й живот, като обръща специално внимание на фазите на растеж от създаването до превръщането й в професионално управлявана компания. С нея авторите правят своя оригинален принос в световната литература по мениджмънт, предлагайки универсален бизнес-подход, който интегрира идеи от продуктовия цикъл до типа лидзерство и корпоративнатакултура.
Всеки в бизнеса може да съжалява, че не е прочел „Стълбата на успеха” по-рано. За студентите по бизнес и мениджмънт тази книга е учебник. За начинаещите предприемачи - ръководство за действие. За професионалните мениджъри - доза реализъм.
В „Стълбата на успеха” няма излишни стъпала. Изкачете се с нея до върха!
Kниги от същия жанр
-
Уорън Бъфет и тайните на мениджмънтапечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
София - Берлинпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Организационно поведениепечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Управление на персонала на търговската фирмапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Дипломатически протокол и церемониалпечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Най-добрата книга на пазара за пазарапечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Наредба № 24 - Задължително застрахованепечатна:
4.60 лв.
2.35 EUR -
Дълбоките водипечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Интелигентният мениджър - част 1-вапечатна:
7.50 лв.
3.83 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.