Неустоимото предложение
Моята прогноза е, че с увеличаването на задлъжнялостта и с нарастването на броя на по-добре осведомените потребители благодарение на безпрецедентния достъп до информация, предоставен от Интернет, обществената толерантност към маркетинговите методи от миналото драстично ще спадне.
Един разгневен и добре осведомен клиент е опасен враг за всеки представител на света на маркетинга.
Скоро бизнесът отчаяно ще търси алтернатива.
Тази книга предлага не просто някаква алтернатива, а единствената алтернатива. Този метод за провеждане на маркетинг се е доказвал много пъти, но досега не е бил назоваван. С помощта на този метод вие ще можете да сключите сделката буквално в главата на бъдещите си клиенти, в рамките на първите три секунди от общуването им с вас.
Kниги от същия жанр
-
Черна книга на търговските маркипечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
НЛП - Тайната на успехапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Закон за отнемане в полза на държавата на имущество, придобито от престъпна дейностпечатна:
1.90 лв.
0.97 EUR -
Данъците и данъчният процес във въпроси и отговорипечатна:
26.40 лв.
13.49 EUR -
Личните постиженияпечатна:
4.00 лв.
2.04 EUR -
Дейвид Огилви - словото на гения в рекламатапечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Къде на майната си зимуват звездите по пладне, или как да прилапаме един милион решенияпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Предприемачество и мениджмънт, част 3печатна:
16.80 лв.
8.58 EUR -
Добрите момичета не стават шефовепечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR
Информация
Информация за книгата:
Ревю
Моята прогноза е, че с увеличаването на задлъжнялостта и с нарастването на броя на по-добре осведомените потребители благодарение на безпрецедентния достъп до информация, предоставен от Интернет, обществената толерантност към маркетинговите методи от миналото драстично ще спадне.
Един разгневен и добре осведомен клиент е опасен враг за всеки представител на света на маркетинга.
Скоро бизнесът отчаяно ще търси алтернатива.
Тази книга предлага не просто някаква алтернатива, а единствената алтернатива. Този метод за провеждане на маркетинг се е доказвал много пъти, но досега не е бил назоваван. С помощта на този метод вие ще можете да сключите сделката буквално в главата на бъдещите си клиенти, в рамките на първите три секунди от общуването им с вас.
Нарекох този метод неустоимото предложение и в следващите страници ще го разгърна и подробно ще го анализирам, така, че вие да можете незабавно да го приложите в собствения си бизнес със зашеметяващ ефект. Тази книга ще се превърне във ваш незаменим помощник в наближаващата битка за оцеляване в бизнеса през двайсет и първи век. Пренебрегнете ли нейните съвети, кризата няма да ви пощади.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.