Дейвид Огилви - словото на гения в рекламата
Това е една необикновена бизнес книга. С характерния си отривист стил Огилви излага прями и остроумни размисли върху теми, свързани с маркетинга и рекламата, от продажбата и управлението до творчеството. Независимо дали конкретният откъс е част от старателно подготвена лекция или шеговита бележка до приятел, прозата на Огилви неизменно подтвърждава неговата максима: “За една рекламна агенция е добре да е надарена с въображение и неортодоксалност”.
Коя агенция би наела такъв човек?
Той е на 37 години и е безработен. Изпаднал е от колежа. Бил е готвач, продавач, дипломат и фермер. Не знае нищо за маркетинга и никога не е публикувал нито ред. Заявява, че се интересува от рекламата като кариера (на 37 години!) и е готов да започне работа за 5000 долара на година.
Малко вероятно е при това положение да бъде нает от някоя американска агенция.
Една лондонска агенция, обаче, го наема. Само след три години той става един от най-известните автори на реклами и в последствие изгражда рекламна агенция, която е сред водещите в света.
Изводът: понякога за агенциите е по-добре да подхождат творчески в разрез с общоприетото, при наемане на служители.
Kниги от същия жанр
-
Как да станете бизнес шаманпечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Трудови отношения 2014 + CDпечатна:
38.40 лв.
19.63 EUR -
Търговско счетоводствопечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Закон за устройство на териториятапечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Мъдреците: Уорън Бъфет, Джордж Сорос и Пол Волкър за водовъртежа на финансовите пазарипечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Проспериращо съзнаниепечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Коментар: Данъчно облагане 09печатна:
30.00 лв.
15.33 EUR -
Комплект: Следи вместо пепел. Кризата идва. Всякакви, но не!стандарнипечатна:
42.00 лв.
21.47 EUR -
Съпоставка на Мойсеевия закон и римските законипечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.