Българска рекламна енциклопедия
В „Българска рекламна енциклопедия" читателят ще открие аргументи за своите доводи, потвърждения на своите съмнения и убеждението, че рекламата наистина е по-сериозна, отколкото изглежда, за всички, които нямат пари да я правят. Великото изкуство на рекламата ще остане тайна с девет печата за всички, които малко четат, малко пишат и не обичат да слушат другите. Ерих Кестнер, известен като писател, но малко известен като доктор по реклама.
Kниги от същия жанр
-
История на паритепечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Увод в мениджмънта на рекламатапечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Наръчник събиране на парични вземанияпечатна:
28.80 лв.
14.72 EUR -
Тръмп: Как да станеш богатпечатна:
10.95 лв.
5.59 EUR -
Корупционни престъпленияпечатна:
29.00 лв.
14.82 EUR -
Богата женапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Как да станете изпълнителен директорпечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Създаване на корпоративна репутацияпечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Създайте страхотен екиппечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 397
ISBN: 9546493880
Баркод: 9546493880
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.