Увод в мениджмънта на рекламата
"Увод в мениджмънта на рекламата" разкрива какво стои зад крайния успешен продукт, с който потребителят влиза в контакт - огромен по обем работа, вследствие на един систематизиран подход и адекватно полагане на рекламните цели. Творчеството в рекламата добива смисъл само когато е подчинено на маркетинговата стратегия и е плод на дисциплинираните усилия на множество рекламни специалисти в съответните области."
Kниги от същия жанр
-
Как да управляваме човешките ресурси в предприятието + CDпечатна:
32.40 лв.
16.56 EUR -
Лидерството в един променен святпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Въведение в икономикатапечатна:
10.80 лв.
5.52 EUR -
Съдебна администрацияпечатна:
5.30 лв.
2.70 EUR -
Как да надмогнем кризатапечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Щом продуктът ми е толкова добър защо не мога да го продам?печатна:
11.00 лв.
5.62 EUR -
Телевизионната програма на обществената телевизия: Публичноправни аспектипечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Свободният пазар и неговите враговепечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Европейско право на околната средапечатна:
36.00 лв.
18.40 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Лаков Прес
Година: 2000
Страници: 238
ISBN: 9544830472
Баркод: 9789544830472
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.