Хитрините на бизнеса: за търговските марки
Освен цената, основният фактор, който определя избора на потребителите, е лоялността към търговската марка. Утвърдените и спечелилите доверие търговски марки са победителите в битката за клиента. Как находчивият мениджър да успее в този свят на могъщи търговски марки? Как да създаде, поддържа и управлява марка, която да донесе пазарен успех на компанията? Ако наистина желаете да се възползвате от силата на търговските марки, тази книга е точно за вас. "Хитрините на бизнеса: за търговските марки" съдържа всички теоретични и практически напътствия, необходими на съвременния мениджър.
Kниги от същия жанр
-
Богат татко, беден таткопечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Комплект: В къщата на парите. Всякакви, но не!стандарнипечатна:
40.00 лв.
20.45 EUR -
Компаниите, които промениха светапечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Земеделски земипечатна:
4.90 лв.
2.50 EUR -
Книга за началатапечатна:
12.90 лв.
6.59 EUR -
Моделът на успеха 22 или как да успяваш в Българияпечатна:
22.00 лв.
11.24 EUR -
6 стъпки към устойчива ефективностпечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Закон за данък върху добавената стойност 2008печатна:
5.90 лв.
3.01 EUR -
Кризисна икономикапечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 220
ISBN: 9547830031
Баркод: 9789547830035
Размер: 16.50x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.