Хитрините на бизнеса: за търговските марки
Освен цената, основният фактор, който определя избора на потребителите, е лоялността към търговската марка. Утвърдените и спечелилите доверие търговски марки са победителите в битката за клиента. Как находчивият мениджър да успее в този свят на могъщи търговски марки? Как да създаде, поддържа и управлява марка, която да донесе пазарен успех на компанията? Ако наистина желаете да се възползвате от силата на търговските марки, тази книга е точно за вас. "Хитрините на бизнеса: за търговските марки" съдържа всички теоретични и практически напътствия, необходими на съвременния мениджър.
Kниги от същия жанр
-
Състоянието на планетата 2008печатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
В ерата на телекомуникациитепечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
История на българските книжни парипечатна:
50.00 лв.
25.56 EUR -
Корпоративно управление в банковата системапечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
За войнатапечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Управление на персонала на търговската фирмапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Патентно право в Република Българияпечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Международни счетоводни стандарти, приети за приложение от Европейския съюзпечатна:
72.00 лв.
36.81 EUR -
Следвай този пътпечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 220
ISBN: 9547830031
Баркод: 9789547830035
Размер: 16.50x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.