Хитрините на бизнеса: за търговските марки
Освен цената, основният фактор, който определя избора на потребителите, е лоялността към търговската марка. Утвърдените и спечелилите доверие търговски марки са победителите в битката за клиента. Как находчивият мениджър да успее в този свят на могъщи търговски марки? Как да създаде, поддържа и управлява марка, която да донесе пазарен успех на компанията? Ако наистина желаете да се възползвате от силата на търговските марки, тази книга е точно за вас. "Хитрините на бизнеса: за търговските марки" съдържа всички теоретични и практически напътствия, необходими на съвременния мениджър.
Kниги от същия жанр
-
История на паритепечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Наказателен кодекспечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Закон за интеграция на хората с увреждания. Правилник за прилагане на закона за интеграция на хората с уврежданияпечатна:
2.50 лв.
1.27 EUR -
Ефективни промоциипечатна:
9.99 лв.
5.10 EUR -
Изпълнение на наказаниятапечатна:
4.50 лв.
2.30 EUR -
Тръмп: Не се отказвай!печатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Закон за кадастъра и имотния регистърпечатна:
1.60 лв.
0.81 EUR -
Да оцелеем в кризитепечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Ефективното лидерствопечатна:
3.00 лв.
1.53 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 220
ISBN: 9547830031
Баркод: 9789547830035
Размер: 16.50x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.