Хаотика
Глобалните финансови сривове са само едно от проявленията на икономическата турбулентност. Дори в нормални обстоятелства проявленията на нестабилността могат да бъдат усетени от икономическите играчи в дадена страна, индустрия, пазар или компания. Повечето компании обаче не са подготвени за това. Нестабилността първо се случва и чак тогава компаниите реагират.
Компаниите, които съумеят да разберат Хаотика по-успешно, ще се справят с ескалиращите рискове и несигурност. Нормалните условия на бизнеса са не стабилност и равновесие, а по-скоро риск и несигурност. Компаниите, сдобили се с разбиране на системата на хаотичността, действат по три начина:
1. Разработват превантивна предупредителна система с цел предвиждане на обстоятелства, налагащи последващи реакции.
2. Разработват сценарии за най-песимистичен и най-оптимистичен краен резултат.
3. Планират предварително набор от стратегически подходи за всеки сценарии, което съответно ще намали уязвимостта им и ще увеличи положителните възможности.
Книгата съдържа реални примери на силни защитни техники и механизми. Приложението им не е ограничено до големите корпорации. Всяка стратегическа бизнес единица и всяка продуктова група трябва да мислят и да планират условията на Хаотика. Тази концепция се прилага от редица изтъкнати компании - P&G и General Electric.
Kниги от същия жанр
-
360-градусовият лидерпечатна:
23.00 лв.
11.75 EUR -
Цената на безсмислиетопечатна:
9.90 лв.
5.06 EUR -
Дълбоките водипечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Правна информатикапечатна:
19.00 лв.
9.71 EUR -
Стратегия: Среда, ресурси, способности, планиранепечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Икономика на трудапечатна:
19.50 лв.
9.97 EUR -
Кодекс на международното частно правопечатна:
3.90 лв.
1.99 EUR -
Инвестиции и инвестиционен мениджмънт: Теория и практикапечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Изкуството на войната на Сун Дзъе-книга:
7.00 лв.
3.57 EURпечатна:
4.99 лв.
2.55 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.