Хаотика
Глобалните финансови сривове са само едно от проявленията на икономическата турбулентност. Дори в нормални обстоятелства проявленията на нестабилността могат да бъдат усетени от икономическите играчи в дадена страна, индустрия, пазар или компания. Повечето компании обаче не са подготвени за това. Нестабилността първо се случва и чак тогава компаниите реагират.
Компаниите, които съумеят да разберат Хаотика по-успешно, ще се справят с ескалиращите рискове и несигурност. Нормалните условия на бизнеса са не стабилност и равновесие, а по-скоро риск и несигурност. Компаниите, сдобили се с разбиране на системата на хаотичността, действат по три начина:
1. Разработват превантивна предупредителна система с цел предвиждане на обстоятелства, налагащи последващи реакции.
2. Разработват сценарии за най-песимистичен и най-оптимистичен краен резултат.
3. Планират предварително набор от стратегически подходи за всеки сценарии, което съответно ще намали уязвимостта им и ще увеличи положителните възможности.
Книгата съдържа реални примери на силни защитни техники и механизми. Приложението им не е ограничено до големите корпорации. Всяка стратегическа бизнес единица и всяка продуктова група трябва да мислят и да планират условията на Хаотика. Тази концепция се прилага от редица изтъкнати компании - P&G и General Electric.
Kниги от същия жанр
-
Печеливши комуникациипечатна:
6.99 лв.
3.57 EUR -
Глобалният капитализъмпечатна:
14.99 лв.
7.66 EUR -
Практика на мениджмънтапечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Сърцето на промяната: Разкази от реалния живот за начина, по който хората променпечатна:
14.50 лв.
7.41 EUR -
Обща теория на правото: Основни правни понятияпечатна:
17.00 лв.
8.69 EUR -
Договорът - практическо ръководство за търговски и граждански договорипечатна:
54.00 лв.
27.60 EUR -
Как да общуваме с медиитепечатна:
10.50 лв.
5.36 EUR -
Мисли два хода напредпечатна:
12.50 лв.
6.39 EUR -
Как да бъдеш лидер на печеливш екиппечатна:
4.00 лв.
2.04 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.