Увод в мениджмънта на рекламата
"Увод в мениджмънта на рекламата" разкрива какво стои зад крайния успешен продукт, с който потребителят влиза в контакт - огромен по обем работа, вследствие на един систематизиран подход и адекватно полагане на рекламните цели. Творчеството в рекламата добива смисъл само когато е подчинено на маркетинговата стратегия и е плод на дисциплинираните усилия на множество рекламни специалисти в съответните области."
Kниги от същия жанр
-
Смърт на свещените крави!печатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Счетоводство 2013печатна:
32.40 лв.
16.56 EUR -
Практически въпроси на собственосттапечатна:
28.80 лв.
14.72 EUR -
Най-лесният начин за спонсориранепечатна:
5.50 лв.
2.81 EUR -
Въведение в публичната администрация в сравнителен европейски контекстпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
100% Форекс: Учим и печелим заеднопечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Трудови отношения 2014печатна:
32.40 лв.
16.56 EUR -
Процедури, вътрешни актове и приложни документи по уредбата на трудовите отношения в предприятиетопечатна:
30.00 лв.
15.33 EUR -
Кризата, а след това?печатна:
9.00 лв.
4.60 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Лаков Прес
Година: 2000
Страници: 238
ISBN: 9544830472
Баркод: 9789544830472
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.