Стратегическо управление на туризма
Книгата "Стратегическо управление на туризма" представя: системата за управление на туризма, правната и нормативната база, институционалните структури и субекти на управление на туризма. Анализирана е средата на функциониране и развитие. Разгледани са стратегиите в туризма - технология, принципи, модели и схеми за устойчиво развитие на туризма - неговата философия, цели, управление, както и на функционалните стратегии. Всяка глава завършва с рубриките: Важни понятия и Въпроси за самооценка на знанията и как те се прилагат практически. Накрая на книгата има пет приложения и подробна библиография.
Kниги от същия жанр
-
Style Surfingпечатна: 39.90 лв. -
С Моливко в страната Логика - книжка 5печатна: 4.50 лв. -
Вълчи паспортпечатна: 30.00 лв. -
The Stuff You Cant Bottle: Advertising for the Global Youth Marketпечатна: 47.90 лв. -
Невидими изчадияпечатна: 12.99 лв. -
Сокровища Болгарской земли - пятнадцать кладовпечатна: 15.00 лв. -
Същественото е невидимопечатна: 9.00 лв. -
Устройство на територията (подзаконови нормативни актове) – част Іпечатна: 6.90 лв. -
Али Баба и четиридесетте разбойници + CDпечатна: 3.99 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Нов български университет
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2005
Страници: 248
ISBN: 9789545354151
Баркод: 9789545354151
Размер: 16.50x24.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.