Социологическите анкети - теория и практика
Независимо дали става дума за изучаване на пазара или за проучване на общественото мнение, анкетата е винаги ключов инструмент за всички социалнопсихологически изследвания. Тази книга предлага на практикуващите специалисти и на студентите възможност да усвоят задължителните знания и умения. Изложението следва логиката на различните етапи на анкетата: избор на генералната съвкупност, съставяне на извадки, интервюта и въпросници, анализ на съдържание. За всеки един от тези етапи се посочват съществуващите методи, инструментите, които се използват, уточнява се тяхното функциониране и границите на възможностите им. Разнообразието на типовете анкети, както и на прилаганите техники, предполага теоретически анализ на всяка една от тези операции с цел да се избере най-подходящият метод. Един от най-оригиналните аспекти на този труд е връзката, която непрекъснато се прави между методологическия подход и анализа на реалните проблеми, възникващи в практиката. Анкетата има за цел да провокира съвкупност от индивидуални дискурси, да ги тълкува и обобщи, т.е. да ги сведе до един-единствен дискурс: например до научен доклад в края на едно изследване, представящ резултатите. Така във всеки един момент се поставя въпросът за „смисъла".
Kниги от същия жанр
-
Стига тайни, стига лъжипечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Отглеждане на доматипечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Вечна война за вечен мирпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Four Blondesпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Капитализмът: Непознатият идеалпечатна:
17.00 лв.
8.69 EUR -
Бодлерпечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Сексуални дневници (проект)печатна:
13.99 лв.
7.15 EUR -
Абсурдистанпечатна:
12.90 лв.
6.59 EUR -
Безвремиепечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.