Социологическите анкети - теория и практика
Независимо дали става дума за изучаване на пазара или за проучване на общественото мнение, анкетата е винаги ключов инструмент за всички социалнопсихологически изследвания. Тази книга предлага на практикуващите специалисти и на студентите възможност да усвоят задължителните знания и умения. Изложението следва логиката на различните етапи на анкетата: избор на генералната съвкупност, съставяне на извадки, интервюта и въпросници, анализ на съдържание. За всеки един от тези етапи се посочват съществуващите методи, инструментите, които се използват, уточнява се тяхното функциониране и границите на възможностите им. Разнообразието на типовете анкети, както и на прилаганите техники, предполага теоретически анализ на всяка една от тези операции с цел да се избере най-подходящият метод. Един от най-оригиналните аспекти на този труд е връзката, която непрекъснато се прави между методологическия подход и анализа на реалните проблеми, възникващи в практиката. Анкетата има за цел да провокира съвкупност от индивидуални дискурси, да ги тълкува и обобщи, т.е. да ги сведе до един-единствен дискурс: например до научен доклад в края на едно изследване, представящ резултатите. Така във всеки един момент се поставя въпросът за „смисъла".
Kниги от същия жанр
-
Евкалиптипечатна:
11.00 лв.
5.62 EUR -
Лакомото мече и други приказкипечатна:
2.90 лв.
1.48 EUR -
Подводното кралствопечатна:
4.99 лв.
2.55 EUR -
Оцвети: Животнитепечатна:
1.50 лв.
0.76 EUR -
Книжка със стикери: Футбол 1печатна:
3.70 лв.
1.89 EUR -
Разлики в картинкипечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Стратегическо управление на туризмапечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Животознание - приказки през очите на Любовтае-книга:
16.70 лв.
8.53 EURпечатна:
18.70 лв.
9.56 EUR -
История на киното, том 1 - Нямо кинопечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.