Рискове на публичността
Според Яко Лехтонен публичността е средата, на чиито надежди и очаквания всяка организация трябва да отговаря по някакъв начин. Основна тема на тази книга са онези рискове, които се отнасят за работната среда и за управлението на публичността и как можем да ги овладеем. Организацията може да се облагодетелства активно от публичността при конкуренцията с останалите, тя може да реагира едва тогава, когато някоя от нейните публики заплаши дейността й, или пък да пропусне някоя своя публика, която има власт да въздейства върху успеха на компанията. В книгата става ясно още, че алтернативите, свързани с управлението на публичността, са рисковете за организацията: правилният избор помага да постигне целите си, докато грешният може да доведе до загуби. Със съвременни примери от опита на компании в Европа и Америка Лехтонен откроява кои са начините - едно от централните ядра на стратегическото планиране - по които компанията може да сведе до минимум рисковете, свързани с публичността.
Kниги от същия жанр
-
Маркетинг в книгоиздаванетопечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Имотните измамипечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Майсторите на маркетинга разказватпечатна:
22.00 лв.
11.24 EUR -
Как се раждат идеитепечатна:
11.00 лв.
5.62 EUR -
Медицинско правопечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Принципите на успехапечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Богат татко, беден таткопечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Лилавата кравапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Екип и екипна работапечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.