Рискове на публичността
Според Яко Лехтонен публичността е средата, на чиито надежди и очаквания всяка организация трябва да отговаря по някакъв начин. Основна тема на тази книга са онези рискове, които се отнасят за работната среда и за управлението на публичността и как можем да ги овладеем. Организацията може да се облагодетелства активно от публичността при конкуренцията с останалите, тя може да реагира едва тогава, когато някоя от нейните публики заплаши дейността й, или пък да пропусне някоя своя публика, която има власт да въздейства върху успеха на компанията. В книгата става ясно още, че алтернативите, свързани с управлението на публичността, са рисковете за организацията: правилният избор помага да постигне целите си, докато грешният може да доведе до загуби. Със съвременни примери от опита на компании в Европа и Америка Лехтонен откроява кои са начините - едно от централните ядра на стратегическото планиране - по които компанията може да сведе до минимум рисковете, свързани с публичността.
Kниги от същия жанр
-
Професионална етика и туристическо поведениее-книга:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Привлечи и задръж най-добрите!печатна:
9.99 лв.
5.10 EUR -
Интелектуална собственост – част ІІпечатна:
4.90 лв.
2.50 EUR -
Как да си свършим работата отлично и да се приберем вкъщи навремепечатна:
15.60 лв.
7.97 EUR -
Най-богатият човек във Вавилонпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Маркетинг в индустриятапечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Как да станете изпълнителен директорпечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Четирите потока на паритепечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Търговско счетоводствопечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.