Произход на търговските марки
В увлекателната си нова книга семейство Рийс вземат революционната Дарвинова идея за еволюцията и я прилагат в брендинговия процес. Резултатът е нова, поразително ефективна стратегия за създаване на иновативни продукти, за изграждане на успешна марка и, като следствие – за постигане на бизнес успех.
Като следват блестящата дедукция на Дарвин, че новите видове се появяват вследствие на дивергенция на съществуващите видове, семейство Рийс очертават ефективна стратегия за създаване и извеждане на пазара на ефективна марка. От книгата ще се научите:
- Да разделяте и владеете
- Да използвате дивергенцията
- Да се възползвате от теориите за оцеляването на първия и на втория
- Да впрягате силата на подкастрянето
С помощта на проницателни проучвания на провалили се конвергентни продукти и интересни истории за продукти, постигнали световен успех чрез дивергенцията, авторите са написали окончателната книга за брендинга.
Kниги от същия жанр
-
НЛП за решаване на проблеми в бизнесапечатна:
23.90 лв.
12.21 EUR -
Пътят към нашите мечти: Действай правилно - 2 частпечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
14 урока за кариератапечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Конспирацията на богатитепечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Желаната кариерапечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Интелектуална собственост – част ІІпечатна:
4.90 лв.
2.50 EUR -
Професионалната секретаркапечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Малка книга за бизнесапечатна:
12.50 лв.
6.39 EUR -
Активи и амортизации 2010печатна:
26.40 лв.
13.49 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.