Произход на търговските марки
В увлекателната си нова книга семейство Рийс вземат революционната Дарвинова идея за еволюцията и я прилагат в брендинговия процес. Резултатът е нова, поразително ефективна стратегия за създаване на иновативни продукти, за изграждане на успешна марка и, като следствие – за постигане на бизнес успех.
Като следват блестящата дедукция на Дарвин, че новите видове се появяват вследствие на дивергенция на съществуващите видове, семейство Рийс очертават ефективна стратегия за създаване и извеждане на пазара на ефективна марка. От книгата ще се научите:
- Да разделяте и владеете
- Да използвате дивергенцията
- Да се възползвате от теориите за оцеляването на първия и на втория
- Да впрягате силата на подкастрянето
С помощта на проницателни проучвания на провалили се конвергентни продукти и интересни истории за продукти, постигнали световен успех чрез дивергенцията, авторите са написали окончателната книга за брендинга.
Kниги от същия жанр
-
Ценности и културни практики в Българияпечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Десет Божи заповедипечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Ефективни продажбипечатна:
9.99 лв.
5.10 EUR -
Капитализъм 4.1е-книга:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Основи на финансите на фирматапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Как да спечелиш в бизнеса за 90 секундипечатна:
9.99 лв.
5.10 EUR -
Процесът по ЗАННпечатна:
23.00 лв.
11.75 EUR -
Краят на паритепечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Егономикапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.