Преодоляване на петте основни слабости при работата в екип
Изграждането на ефективен, сплотен екип е изключително трудно. Но е и лесно.
В ерата на информационната вездесъщност и непрестанна динамика работата в екип дава постоянно конкурентно предимство, което остава в голяма степен неизползвано докрай. На основата на своя опит като консултант на генерални директори и екипите им мога уверено да кажа, че работата в екип почти винаги липсва в затъващите организации - и винаги е налице в проспериращите.
Защо толкова много лидери посвещават по-голямата част от времето си на други въпроси, като финанси, стратегии, технологии и маркетинг?
Първо, защото екипната работа не може лесно да се измери. Тя влияе на облика на организацията по такива всеобхавтни и всепроникващи начини, че не можем да я изолираме като отделна величина. Много директори предпочитат лесни за измерване и проверка решения и търсят други начини за придобиване на конкурентно предимство.
Но дори и влиянието на екипната работа да можеше лесно да се измери, директорите пак щяха да гледат другаде. Защото постигането на работа в екип е изключително трудно! То не може да се купи и не може да се постигне чрез наемането на интелектуален бизнес колос. За това трябва много кураж и дисциплина - и емоционална енергия, - които и най-амбициозните директори невинаги притежават.
Kниги от същия жанр
-
Административно-процесуален кодекспечатна:
4.90 лв.
2.50 EUR -
Управление на промяната и преходапечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Лидерът, който нямаше титлапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Европейска социална харта - кратък справочникпечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Лидерът в сянкапечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Увод в международната защита на правата на човекапечатна:
7.99 лв.
4.08 EUR -
Социално и здравно осигуряване 2012печатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Корпоративно управление в банковата системапечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Организационно поведениепечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.