Педагогическа психология
Написана, за да помогне на читателите да разберат и да развият експертни познания в областта както на преподаването, така и на ученето, „Педагогическа психология“ се фокусира върху изкуството и науката, нужни, за да стане човек опитен преподавател.
Известните учени Стърнбърг и Уилямс помагат на читателите да използват силните си страни, като интегрират въпросите в текста, които насърчават аналитично, творческо и практическо мислене. Тази рамка, основана на триархичната теория на Стърнбърг за човешката интелигентност, гарантира, че читателите ще мислят дълбоко за това, което учат, а не просто да преработват информацията на повърхностно ниво.
Освен това „Педагогическа психология“:
Показва на читателите как да използват принципите от текста в учебната зала:
⁕ Рубриката „Интервюта с опитни учители“ илюстрира приложението в класната стая на материала от главите.
⁕ Рубриката „Гъвкавият експерт“ представя примери на решения – аналитични, творчески и практически – на всекидневните предизвикателства, пред които са изправени учениците и учителите в класната стая.
Kниги от същия жанр
-
Страхът - Враг или приятелпечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Съчинения Том 4: Мисълта на Фройд - величие и ограничения. Мисията на Зигмунд Фройд. Кризата на психоанализатапечатна:
30.00 лв.
15.33 EUR -
Как да печелим приятели и да влияем на другитепечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Щастие в трудни временае-книга:
9.00 лв.
4.60 EURпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Наука за характерапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Как да се разболяваме качественопечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Кавгаджийската културапечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Хора на лъжатапечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Тайнатапечатна:
4.00 лв.
2.04 EUR
Информация
Информация за книгата:
Ревю
Написана, за да помогне на читателите да разберат и да развият експертни познания в областта както на преподаването, така и на ученето, „Педагогическа психология“ се фокусира върху изкуството и науката, нужни, за да стане човек опитен преподавател.
Известните учени Стърнбърг и Уилямс помагат на читателите да използват силните си страни, като интегрират въпросите в текста, които насърчават аналитично, творческо и практическо мислене. Тази рамка, основана на триархичната теория на Стърнбърг за човешката интелигентност, гарантира, че читателите ще мислят дълбоко за това, което учат, а не просто да преработват информацията на повърхностно ниво.
Освен това „Педагогическа психология“:
Показва на читателите как да използват принципите от текста в учебната зала:
⁕ Рубриката „Интервюта с опитни учители“ илюстрира приложението в класната стая на материала от главите.
⁕ Рубриката „Гъвкавият експерт“ представя примери на решения – аналитични, творчески и практически – на всекидневните предизвикателства, пред които са изправени учениците и учителите в класната стая.
⁕ „Последици за преподаването“ илюстрира стратегиите, които опитните учители използват в класната стая, прилагайки конкретните концепции от педагогическата психология.
Насърчава разсъдъчното мислене:
⁕ Въпросите за размисъл: „Аналитично мислене“, „Творческо мислене“ и „Практическо мислене“, са вплетени във всяка глава, за да насърчат читателите да мислят задълбочено за понятията вътре.
⁕ Дейностите „Конструиране на собственото учене“ помагат на читателите да разберат конструктивизма, като лично използват теорията, за да надграждат прочетеното в текста.
⁕ Дебатите „Форум“ илюстрират спорни педагогически въпроси, например хомогенно срещу хетерогенно групиране, и показват, че има междинни позиции между крайните гледища по въпросите.
⁕ Рубриката „Как да станете експерт: въпроси и проблеми“, групирана по начална, основна и средна училищна степен, подканва читателите да прилагат понятията от главата към проблемите на практиката в класните стаи.
Подчертава разнообразието, подпомагайки преподавателите за учебните зали днес и утре:
⁕ Насоки за осигуряването на подкрепа за надарените учащи и тези с обучителни затруднения са представени в пета глава „Индивидуални различия“.
⁕ Педагогическите последици от социоикономическото, културното, половото и езиковото разнообразие се обсъждат подробно в шеста глава „Групови различия“
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.