ПР практика: работа с агенция
Благодарение на опита си като журналист, преподавател, служител във вътрешен отдел по комуникация и днес - от страната на агенция, д-р Александър Христов успява да погледне на взаимоотношенията от различни гледни точки и да покаже къде е мястото, на което се пресичат различните интереси. Не е спестил и нито един факт от реалността, за да я видим такава, каквато е и каквато я виждат различните участници за успеха на една ПР кампания. Като председател на Българското дружество за връзки с обществеността д-р Александър Христов участва в търсенето на съвършената ефективна комуникация и утвърждаване на добрите практики. „ПР практика: Работа с агенция" не е книга в традиционния смисъл на думата. Това е компас, който ще ви служи да се ориентирате правилно и да извлечете максимална полза от работата си с агенции или ако работите в агенция - да направите най-доброто за своите клиенти.
Kниги от същия жанр
-
Как да станете суперзвезда в маркетингапечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Само мъртвите не се променятпечатна:
24.00 лв.
12.27 EUR -
Бъдещето на успехапечатна:
19.00 лв.
9.71 EUR -
Дневният редпечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Църква и църковно право в средновековна Българияпечатна:
17.00 лв.
8.69 EUR -
Пари и властпечатна:
14.50 лв.
7.41 EUR -
Споразумението по чл. 20 на Административнопроцесуалния кодекспечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Застрахователно договорно правопечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
14 урока за кариератапечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.