Основи на мениджмънта
"Основи на мениджмънта" включва в себе си следните теми: - организация, управление, мениджър; - еволюция (развитие) на управленската мисъл; - вътрешна и външна среда на организацията; - социална отговорност и етика; - комуникациите и управлението; - вземане на решение; - модели и методи за вземане на решения; - стратегическо планиране; - планиране реализацията на стратегията; - видове организационни структури; - мотивация; - контрол; - групова динамика; - ръководство, власт и лично влияние; - лидерство: стил, ситуация и ефективност; - управление на конфликтите, измененията и стресовете в организацията; - управление на трудовите ресурси и други.
Kниги от същия жанр
-
Стратегическо мислене за дребния бизнес и неговите подразделенияпечатна:
19.90 лв.
10.17 EUR -
Въведение в Американското правопечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Закон за контрол над взривните вещества, огнестрелните оръжия и боеприпасите. Правилник за прилагане на ЗКВВООБпечатна:
3.90 лв.
1.99 EUR -
Наказателно право - обща част: Пробацияпечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Контекстна реклама - основи, тайни, триковепечатна:
19.95 лв.
10.20 EUR -
Въведение в управлението. Мислиш ли, че си най-добриятпечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Игрите на властта: да правиш бизнес в Българияпечатна:
22.00 лв.
11.24 EUR -
В къщата на паритепечатна:
40.00 лв.
20.45 EUR -
Правна информатикапечатна:
19.00 лв.
9.71 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 1998
Страници: 351
ISBN: 9549574083
Баркод: 9549574083
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 14.00x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.