Основи на мениджмънта
"Основи на мениджмънта" включва в себе си следните теми: - организация, управление, мениджър; - еволюция (развитие) на управленската мисъл; - вътрешна и външна среда на организацията; - социална отговорност и етика; - комуникациите и управлението; - вземане на решение; - модели и методи за вземане на решения; - стратегическо планиране; - планиране реализацията на стратегията; - видове организационни структури; - мотивация; - контрол; - групова динамика; - ръководство, власт и лично влияние; - лидерство: стил, ситуация и ефективност; - управление на конфликтите, измененията и стресовете в организацията; - управление на трудовите ресурси и други.
Kниги от същия жанр
-
Успешен онлайн маркетингпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Финансово програмиранепечатна:
37.00 лв.
18.91 EUR -
Енергияпечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Зад кулисите на вестницитепечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Социално и здравно осигуряване 2012печатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Лидерът, който нямаше титлапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Кой ми взе сиренцето?печатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Учебно помагало за квалификация на водачи на ППС за превоз на ТОВАРИ/ПЪТНИЦИпечатна:
17.99 лв.
9.19 EUR -
Правен режим на земеделските земи и горските територипечатна:
24.00 лв.
12.27 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 1998
Страници: 351
ISBN: 9549574083
Баркод: 9549574083
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 14.00x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.