Основи на дребния бизнес
Книгата "Основи на дребния бизнес" цели да запълни една голяма празнина в осмислянето на ролята, поведението и подкрепата за дребния бизнес (ДБ), представен от групата на малките и средните предприятия (МСП). В структурно отношение книгата е съставена от четири раздела. Раздел I. "Дребният бизнес: роля, характеристики, състояние и развитие"; Раздел II. "Задачи, решавани с помощта на ДБ"; Раздел III. "Външна среда и влияещи фактори върху поведението и развитието на МСП"; Раздел IV. "Стратегически алтернативи за развитието на МСП".
Kниги от същия жанр
-
Византия, Балканите и Западътпечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Ремонти в дома - Интериорни подобренияпечатна:
39.00 лв.
19.94 EUR -
Мъдростта на Стив Джобс за бизнесае-книга:
7.00 лв.
3.57 EURпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Древните траки - илюстрована картапечатна:
3.90 лв.
1.99 EUR -
Елегия за Боуипечатна:
17.00 лв.
8.69 EUR -
Идеалният Манхатънпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Два трактата за управлениетопечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Смет за сливипечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Любимите нещапечатна:
1.49 лв.
0.76 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2000
Страници: 349
ISBN: 9549574563
Баркод: 9549574563
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.