Общуването: Как да влияем на другите
В своя житейски път човек или оказа, или попада под влиянието на някакво Въздействие от страна на околните. Това въздействие е неотменна част от живота. То може да улеснява или затруднява развитието на отношенията с другите. В поредната си книга авторът Йордан Начев доразвива своите постановки за изучаване и преценка на човешкото поведение в процеса на общуване. Въз основа на своя богат житейски и професионален опит той предлага различни подходи за постигането на тази цел. Умелото прилагане на предложените от автора средства и методи за изучаване личностните характеристики на човека дава възможност за оптимално развитие на отношенията с околните, като по този начин се създава атмосфера на взаимно доверие и сътрудничество. Книгата е полезно практическо ръководство също за реализация на оптимално лично поведение. Текстът изобилства с примери и тестове. Читателят получава информация как може да влияе върху житейските обстоятелства с цел тяхното използване в личностен и междуличностен план.
В този смисъл знанията и уменията за компетентно общуване са еднакво полезни за всеки човек - от студентската банка до ръководната длъжност в държавния или частния сектор.
Kниги от същия жанр
-
Можем да се сбогуваме повече от веднъжпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Преди децата ти да те побъркат, прочети това!е-книга:
7.00 лв.
3.57 EURпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Той казва, тя казвапечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Памет и суперпамете-книга:
5.00 лв.
2.55 EURпечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Бъди щастливпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Създайте сами бъдещето си: Как да овладеем 12-те най-важни фактора за успехапечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Как да живеем с аутизъм и синдром на Аспергерпечатна:
19.90 лв.
10.17 EUR -
Как да бъдем оптимисти (Изпитани техники за постигане на положителна нагласа)печатна:
5.60 лв.
2.86 EUR -
Защо мъжете искат секс - а - жените се нуждаят от любовпечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.