Неизменните 22 закона на маркетинга
"Първият закон на успешния маркетинг е свързан с прочитането и разбирането на тази книга. Силата й е в достъпното й изложение и приложимост. Тя е чист маркетиг дестилат... Задължително четиво за сериозни студенти и опитни професионалисти." Дон Валънтайн
Kниги от същия жанр
-
Закон за контрол над взривните вещества, огнестрелните оръжия и боеприпасите. Правилник за прилагане на ЗКВВООБпечатна:
3.90 лв.
1.99 EUR -
НЛП за решаване на проблеми в бизнесапечатна:
23.90 лв.
12.21 EUR -
Имотните измамипечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Ограничаване на конкуренциятапечатна:
8.90 лв.
4.55 EUR -
Международно договорно правопечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Парламентаризъм и правова държава в Българияпечатна:
17.50 лв.
8.94 EUR -
Мениджмънт For Dummiesпечатна:
16.99 лв.
8.68 EUR -
Практическо ръководство по проектен мениджмънте-книга:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Племенапечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Година: 2001
Страници: 134
ISBN: 9549964035
Баркод: 9789549964035
Тегло: 0.30 кг.
Размер: 14.80x22.10 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.