Не големите изяждат малките, а бързите поглъщат бавните
Защо АОЛ е най-печелившата нова медийна фирма в света, поглъща конкурентните фирми една подир друга и привлича милиони абонати, докато "Продиджи" и "КомпюСърв" се превръщат в история? Как стана така, че само за двадесет и четири месеца "Хотмейл" бе оценена от "Майкрософт" на цели 400 милиона долара, като преди това не беше нищо повече от една добра идея? Какво превърна "Чарлс Шуоб" от малка фирма с четирима брокери на едно бюро в най-голямата компания за финансови услуги в света? Консултантите-новатори Джейсън Дженингс и Лорънс Хотън разказват как най-успелите фирми на света излизат в авангарда на своите браншове и съумяват да запазят предимството си пред конкуренцията, независимо от обстоятелствата.
Kниги от същия жанр
-
Киното в България. Част І (1897 - 1956)печатна:
30.00 лв.
15.33 EUR -
Преобразена - книга 1печатна:
19.90 лв.
10.17 EUR -
Летящи приключенияпечатна:
0.50 лв.
0.25 EUR -
Дневници 1973-1983печатна:
34.00 лв.
17.38 EUR -
Косата днеспечатна:
19.00 лв.
9.71 EUR -
Любовната афера на жена мипечатна:
12.99 лв.
6.64 EUR -
Местно самоуправление и местна администрацияпечатна:
4.90 лв.
2.50 EUR -
Наказателен процес: схеми и таблиципечатна:
7.50 лв.
3.83 EUR -
Нотариусът и правотопечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2001
Страници: 250
ISBN: 9549964221
Баркод: 9549964221
Размер: 15.00x22.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.