Маркетингови анализи
Настоящата книга е предназначена за онези читатели,които вече са овладели "азбуката"на маркетинга. Целта на "Маркетингови анализи"е да ги отведе към по-високите етажи на маркетинговия процес,да им помогне при изясняване и оценяване на резултатите от маркетинговата дейност на организацията и при планиране на бъдещото и развитие. Книгата е интересна за всички читатели, за които новостите в икономическата теория и практика са предизвикателство и стимул за развитие и самоусъвършенстване.
Kниги от същия жанр
-
Манията да бъдеш изключителенпечатна:
9.90 лв.
5.06 EUR -
Прави добро и ще получиш добропечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Успешно излизане от бизнесапечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Общуването лице в лицепечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Етажна собственостпечатна:
3.00 лв.
1.53 EUR -
Основи на инвестиранетопечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Как преговаря Тръмппечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Човешкото тяло като предмет на вещни правапечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Икономика на предприятието - част IIпечатна:
16.80 лв.
8.58 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 2000
Страници: 220
ISBN: 9549574628
Баркод: 9549574628
Тегло: 0.27 кг.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.