Маркетингови анализи
Настоящата книга е предназначена за онези читатели,които вече са овладели "азбуката"на маркетинга. Целта на "Маркетингови анализи"е да ги отведе към по-високите етажи на маркетинговия процес,да им помогне при изясняване и оценяване на резултатите от маркетинговата дейност на организацията и при планиране на бъдещото и развитие. Книгата е интересна за всички читатели, за които новостите в икономическата теория и практика са предизвикателство и стимул за развитие и самоусъвършенстване.
Kниги от същия жанр
-
Конкурс за държавен служителпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Съдебна практика по Търговския законпечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Данъчно облагане и счетоводно приключване 2012печатна:
32.40 лв.
16.56 EUR -
Най-големите гафове в бизнесапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Закон за устройство на териториятапечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Данъчно облагане 2014 - Коментарпечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Митническа тарифа на Република България: приложения за преференциалните ставки на митата за стокипечатна:
28.00 лв.
14.31 EUR -
Изкуството на предимствотопечатна:
12.99 лв.
6.64 EUR -
История на Южна и Източна Азия през 19-ти и 20-ти векпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 2000
Страници: 220
ISBN: 9549574628
Баркод: 9549574628
Тегло: 0.27 кг.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.