Китайската мечта - твърда корица
Нашите съвременници бяха свидетели на редица „чудеса“ – от „Германското чудо“ след Втората световна война до чудесата на „азиатските тигри“. Най-голямото чудо обаче стана в най-голямата страна. И най-важното: чудото още не е завършило. Най-интересното предстои. Книгата на Си Дзинпин дава възможност да се надникне в перспективата. Историкът ще намери необичайно присъствие на хилядолетна история в съвременен документ.
Политологът ще потърси отговор на въпроса що е социализъм с китайска специфика. Културологът ще види нови измерения на националното възраждане. Общественият деец ще се замисли за еднопосочното действие на индивида и социалните общности. За масовия читател в България книгата ще бъде не само източник на интересна информация, но и своеобразно предизвикателство.
„Всеки има своя мечта“, казва Си Дзинпин. А ние? Можем да се оплакваме. А да мечтаем?
Kниги от същия жанр
-
Тайните подземия на България. Част 1печатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Митовете около масонитепечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Тракийските съкровищапечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Хунитепечатна:
7.99 лв.
4.08 EUR -
Тракийска религияпечатна:
22.00 лв.
11.24 EUR -
Личности от българското възражданепечатна:
3.50 лв.
1.78 EUR -
Неразгаданите мистерии в американската историяпечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Невероятните заблуди и безумства на човечествотопечатна:
19.90 лв.
10.17 EUR -
Поетът срешу художникапечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR
Информация
Информация за книгата:
За автора
Си Дзинпин
Биография:
Си Дзинпин (1953) е председател на Китайската народна република и генерален секретар на Китайската комунистическа партия. Завършил е престижния Пекински университет „Цинхуа“. Като губернатор на провинциите Фудзиен (36 млн.) и Джъдзян (54 млн.) си спечелва авторитета на непримирим борец с корупцията. След като става водещ представител на петото поколение ръководители на Нов Китай, лансира идеята за „Китайската мечта“.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.