Интернет рекламата: мисията - възможна
Тази книга е за онези, които някога са се сблъсквали с въпроса "Има ли смисъл да се дават пари за онлайн реклама?", и за онези, които обичат да знаят за какво дават парите си, а също и за: -шефовете на фирми, които рекламират и ще рекламират онлайн - шефовете на маркетингови отдели - рекламистите - маркетолозите - дизайнерите - студентите Броят на хората у нас онлайн и техният профил са вече достатъчно атрактивни. Хората търсят информация основно в Интернет. Онлайн тактиките са по-евтини, по-ефективни ценово и по-гъвкави от традиционните. Има много какво да се научи от грешките на другите и от добрите практики. Новите технологии помагат да се постигне по-голям ефект с по-малко средства. Онлайн медиите са стабилни, предлагат качествени услуги и адекватни условия за онлайн маркетинг. Има професионални агенции с опит в областта на онлайн маркетинга у нас.
Kниги от същия жанр
-
Привлечи и задръж най-добрите!печатна:
9.99 лв.
5.10 EUR -
50 големи икономически идеи, които трябва да знаетепечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
За рамките на литературатапечатна:
9.50 лв.
4.85 EUR -
Изкуството на войнатапечатна:
3.90 лв.
1.99 EUR -
От Распутин до Путинпечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Библията в езика ни. Речник на фразеологизмите с библейски произходпечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Я, колко си хубава!печатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Аз избрах свободатапечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Светлина след смърттапечатна:
9.80 лв.
5.01 EUR
Информация
Информация за книгата:
За автора
Жюстин Томс
29.08.1971 г.
София
Биография:
Жюстин Томс е водещ експерт в областта на онлайн медиите, Интернет маркетинга и ПР-а. Автор на 8 книги по темата, преподавател в НБУ.
Основател и идеен ръководител на конкурса за най-добър сайт БГСайт, основан 1999 г.
Основател и ръководител на уеб агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън и онлайн медийна група Аз медиа, част от която са популярните сайтове Az-jenata.bg, Az-deteto.bg, Kafene.bg и други.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.