Инструменти за социални мрежи
Камелия Георгиева и Жюстин Томс, познати имена от родния онлайн свят, ни представят актуален поглед към света на социалните мрежи. С много примери, в лек стил, с мненията на голям брой български експерти в областта на маркетинга, ПР-а, онлайн медиите и социалните мрежи – книгата е ценен наръчник за всеки, който желае да прекрачи с по-голяма увереност в епохата на дигиталния маркетинг.
Социалните медии са средство за комуникация в момента, сега. Социалните медии са преди всичко психология и познаване на последователите на нашите продукти и услуги на фона на постоянно променящите се и подобряващи се технологии. Трябва да гледаме на тях като на част от нашия маркетингов план с ясно поставени и измерими цели.
Kниги от същия жанр
-
Коучингпечатна:
4.80 лв.
2.45 EUR -
Лицензионни административни актовепечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Закон за контрол над взривните вещества, огнестрелните оръжия и боеприпасите. Правилник за прилагане на ЗКВВООБпечатна:
3.90 лв.
1.99 EUR -
Едноминутният предприемачпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Закон за марките и географските означенияпечатна:
1.60 лв.
0.81 EUR -
Брилянтният лидерпечатна:
16.40 лв.
8.38 EUR -
Трудови отношения 2013 + CDпечатна:
38.40 лв.
19.63 EUR -
Изграждане на ефективни екипипечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
360-градусовият лидерпечатна:
23.00 лв.
11.75 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Година: 2011
Страници: 434
ISBN: 9789542810049
Баркод: 9789542810049
Тегло: 0.62 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.