Инструменти за социални мрежи
Камелия Георгиева и Жюстин Томс, познати имена от родния онлайн свят, ни представят актуален поглед към света на социалните мрежи. С много примери, в лек стил, с мненията на голям брой български експерти в областта на маркетинга, ПР-а, онлайн медиите и социалните мрежи – книгата е ценен наръчник за всеки, който желае да прекрачи с по-голяма увереност в епохата на дигиталния маркетинг.
Социалните медии са средство за комуникация в момента, сега. Социалните медии са преди всичко психология и познаване на последователите на нашите продукти и услуги на фона на постоянно променящите се и подобряващи се технологии. Трябва да гледаме на тях като на част от нашия маркетингов план с ясно поставени и измерими цели.
Kниги от същия жанр
-
Закон за задълженията и договоритепечатна:
7.90 лв.
4.03 EUR -
Защо великите лидери не приемат ДА за отговорпечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Как да постигнем максимални резултати без излишни усилияпечатна:
16.99 лв.
8.68 EUR -
Съсобственост: Правни аспектипечатна:
19.00 лв.
9.71 EUR -
Манията да бъдеш изключителенпечатна:
9.90 лв.
5.06 EUR -
Harvard Business Review за Екипите, които успяватпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Партизанска война с работодателяпечатна:
9.99 лв.
5.10 EUR -
Управление на веригата за снабдяванепечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Практика на мениджмънтапечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Година: 2011
Страници: 434
ISBN: 9789542810049
Баркод: 9789542810049
Тегло: 0.62 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.