Инвестиции и инвестиционен мениджмънт: Теория и практика
Целта на тази книга е да запознае всички потенциални читатели с основните принципи, методи и подходи в съвременния инвестиционен мениджмънт, както и да предостави необходимите знания относно начините за тяхното успешно прилагане в практиката на корпоративното управление в новите икономически условия. Обект на анализ са както инвестициите в реални активи, така и тези във финансови инструменти. Основно внимание в книгата е отделено на различните подходи и методи за анализ и оценка на инвестиционни проекти, методи за ценообразуване и доходност на финансови активи, управление на риска, както и анализ на различните видове финансови инструменти/пазари и стратегиите за тяхното управление. Книгата се издава заедно със сборник (CD-ROM) с практически задачи и казуси към всяка една глава. Тази книга е предназначена за студенти от бакалавърска и магистърска степен по икономика и бизнес администрация в различните икономически университети и стопански факултети в страната, както и за финансови анализатори, банкови специалисти, мениджъри на малки и средни предприятия, за ръководни екипи на инвестиционни дружества, финансови посредници. С приложение CD "Сборник с практически казуси и задачи с приложения на Еxcel".
Kниги от същия жанр
-
Лудите, които ни управляватпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Хари Потър и Даровете на Смъртта - албум с мини стикерипечатна:
6.95 лв.
3.55 EUR -
Главата на Гогол. Игрите на гения, или животът на Леонардопечатна:
8.99 лв.
4.59 EUR -
Европейската заповед за арестпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Първите 90 дни - успешни стратегии за лидерипечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Стани суперзвезда в продажбите. Наръчник за успех и личностна реализацияпечатна:
11.99 лв.
6.13 EUR -
Квантовият активизъм ще спаси цивилизациятапечатна:
15.99 лв.
8.17 EUR -
Рецепта за успешна кариера по женскипечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Без дребен шрифтпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.