Идентичности в преход
Целта на проекта беше да се изследва динамиката на родовите (джендър) отношения и роли в България - основно след 1989 г., но задължително в съпоставителен план с обществената действителност от предходните няколко десетилетия. Важна част от работата беше социологическа анкета, която обхвана 530 студенти от 8 университета, разположени в различни български градове. Нейните резултати са до голяма степен представени в статията на Румяна Стоилова, включена в този сборник. Към процесите и промените в родовите идентичности на българите от края на XX - началото на XXI в. подходихме, като съсредоточихме вниманието си върху най-разпространения, най-непосредствено консумирания вид култура - популярната. Избрахме за наблюдение някои от нейните най-представителни области: криминалния роман, поп и рок музиката, модните списания, няколко филма... Разбира се, за родови стереотипи не бихме могли да говорим, без да сме изследвали езиците, на които се случва разпознаването на човека като родово/полово същество, затова отделихме специално внимание на влиянието, което оказват медиите и рекламите с тяхното неизбежно присъствие в публичния живот на днешното общество. Из "Уводни думи"
Kниги от същия жанр
-
Кеннеди и советская агентурапечатна:
10.90 лв.
5.57 EUR -
Теории за Международните отношения - част 1печатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
DiVino Magazine, брой 1печатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Часът на демонитепечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Невинни ръцепечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Mr. Nice - Господин Готинпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Тъмни Рицари и призрачни замъципечатна:
2.99 лв.
1.52 EUR -
Страхотен екиппечатна:
1.49 лв.
0.76 EUR -
Идеята за културапечатна:
5.50 лв.
2.81 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.