Джобна реклама
"Джобна реклама" се състои от две части. Първата част се състои от три статии. Едната разглежда кризата, за която се говори, че е надвиснала над рекламния бизнес, предизвикателствата, пред които е изправен, и бъдещите му перспективи. Другата се спира на отражението на дигиталната революция и конвергенцията на компютърната, телевизионната и телекомуникационните индустрии върху рекламодателите и рекламните агенции. Третата засяга някои въпроси, които заетите в рекламата трябва да вземат предвид във все по-глобализиращата се икономика днес. Втората част представлява речник, съдържащ дефинициите на най-често срещаните, както и на някои по-рядко използвани термини и професионални жаргони в областта на рекламата.
Kниги от същия жанр
-
Патън за лидерствотопечатна:
14.50 лв.
7.41 EUR -
Данъчно облагане 2010печатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Закон за нотариусите и нотариалната дейностпечатна:
3.50 лв.
1.78 EUR -
Гениален Маркетингпечатна:
29.99 лв.
15.33 EUR -
Кодекс на търговското корабоплаванепечатна:
4.80 лв.
2.45 EUR -
Принципи на корпоративните финансипечатна:
19.00 лв.
9.71 EUR -
Закон за лова и опазване на дивечапечатна:
3.50 лв.
1.78 EUR -
Агресивни продажбипечатна:
7.99 лв.
4.08 EUR -
Административно-процесуален кодекспечатна:
72.00 лв.
36.81 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Еа
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2000
Страници: 273
Размер: 9.50x19.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.