Джобна реклама
"Джобна реклама" се състои от две части. Първата част се състои от три статии. Едната разглежда кризата, за която се говори, че е надвиснала над рекламния бизнес, предизвикателствата, пред които е изправен, и бъдещите му перспективи. Другата се спира на отражението на дигиталната революция и конвергенцията на компютърната, телевизионната и телекомуникационните индустрии върху рекламодателите и рекламните агенции. Третата засяга някои въпроси, които заетите в рекламата трябва да вземат предвид във все по-глобализиращата се икономика днес. Втората част представлява речник, съдържащ дефинициите на най-често срещаните, както и на някои по-рядко използвани термини и професионални жаргони в областта на рекламата.
Kниги от същия жанр
-
От неудачник към преуспяващ търговецпечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Право на радио- и телевизионните организации в Българияпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Системи за финансово управление и контрол: Концептуален модел за общинипечатна:
95.00 лв.
48.57 EUR -
Едноминутен мениджърпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Изгради страхотен бизнес сега! 7 начина да увеличиш в максимална степен печалбите си на който и да е пазарпечатна:
14.90 лв.
7.61 EUR -
Мъдростта на Стив Джобс за бизнесае-книга:
7.00 лв.
3.57 EURпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
В мрежата: Ръководство за блестяща кариерапечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Комплект: В къщата на парите, Кризата идвапечатна:
40.00 лв.
20.45 EUR -
Международно правораздаване. Международен арбитраж и международен съд на ООНпечатна:
17.00 лв.
8.69 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Еа
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2000
Страници: 273
Размер: 9.50x19.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.