Джобна реклама
"Джобна реклама" се състои от две части. Първата част се състои от три статии. Едната разглежда кризата, за която се говори, че е надвиснала над рекламния бизнес, предизвикателствата, пред които е изправен, и бъдещите му перспективи. Другата се спира на отражението на дигиталната революция и конвергенцията на компютърната, телевизионната и телекомуникационните индустрии върху рекламодателите и рекламните агенции. Третата засяга някои въпроси, които заетите в рекламата трябва да вземат предвид във все по-глобализиращата се икономика днес. Втората част представлява речник, съдържащ дефинициите на най-често срещаните, както и на някои по-рядко използвани термини и професионални жаргони в областта на рекламата.
Kниги от същия жанр
-
Албум на счетоводните документи 2009печатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Ефективна мотивация на персоналапечатна:
9.99 лв.
5.10 EUR -
По пътя към успеха. Личности от България и Германияпечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Интелектуална собственост – част Iпечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Изпълнение на наказаниятапечатна:
4.50 лв.
2.30 EUR -
Съвременни форми на международен бизнеспечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Кодекс на труда 2011печатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Ефективният лидерпечатна:
4.80 лв.
2.45 EUR -
Командировки и горивапечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Еа
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2000
Страници: 273
Размер: 9.50x19.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.