Дейвид Огилви - словото на гения в рекламата
Това е една необикновена бизнес книга. С характерния си отривист стил Огилви излага прями и остроумни размисли върху теми, свързани с маркетинга и рекламата, от продажбата и управлението до творчеството. Независимо дали конкретният откъс е част от старателно подготвена лекция или шеговита бележка до приятел, прозата на Огилви неизменно подтвърждава неговата максима: “За една рекламна агенция е добре да е надарена с въображение и неортодоксалност”.
Коя агенция би наела такъв човек?
Той е на 37 години и е безработен. Изпаднал е от колежа. Бил е готвач, продавач, дипломат и фермер. Не знае нищо за маркетинга и никога не е публикувал нито ред. Заявява, че се интересува от рекламата като кариера (на 37 години!) и е готов да започне работа за 5000 долара на година.
Малко вероятно е при това положение да бъде нает от някоя американска агенция.
Една лондонска агенция, обаче, го наема. Само след три години той става един от най-известните автори на реклами и в последствие изгражда рекламна агенция, която е сред водещите в света.
Изводът: понякога за агенциите е по-добре да подхождат творчески в разрез с общоприетото, при наемане на служители.
Kниги от същия жанр
-
Информационната вселенапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Вещно право 2014печатна:
10.90 лв.
5.57 EUR -
Размерът е без значениепечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Административнопроцесуален кодекс: Коментарпечатна:
24.00 лв.
12.27 EUR -
Закон за адвокатурата. Закон за правната помощпечатна:
4.90 лв.
2.50 EUR -
Голямата идеяпечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Маркетинг 101печатна:
23.00 лв.
11.75 EUR -
Управление на възнаграждениятапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Общо учение за държаватапечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.