Въведение в маркетинга
Авторите предлагат всичко най-актуално в теорията и практиката на маркетинга. Вграждат маркетинга в новаторска рамка, която го представя като изкуство и наука да се създава стойност за клиентите и да я извлича от тях в замяна. От "Въведение в маркетинга" ще разберете как стойността за потребителите, нейното създаване и привличане, е двигател на всяка маркетингова стратегия. Изданието е изградено върху пет важни теми за стойността: създаване на стойност за клиентите, за да бъде привлечена стойност от тях; изграфдане и управление на силни марки, за да бъде създаден актив на марката; измерване и управление на възвращаемостта на маркетинга; използване на нови маркетинг технологии; глобален социалноотговорен маркетинг.
Kниги от същия жанр
-
Дневник (1919 - 1922)печатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Седемте чудеса на света: история на съвременното въображениепечатна:
19.90 лв.
10.17 EUR -
Закон за движение по пътищата. Правилник за прилагане на ЗДПпечатна:
4.50 лв.
2.30 EUR -
Страхът и надеждатапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Wristwatchesпечатна:
39.90 лв.
20.40 EUR -
Най-големите лъжи в историятапечатна:
16.99 лв.
8.68 EUR -
Зайчета: Обичам ви, мои зайчетапечатна:
2.99 лв.
1.52 EUR -
Отглеждане на бубипечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Модерност и Холокостпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2013
Страници: 792
ISBN: 9789543270842
Баркод: 9789543270842
Размер: 21.00x30.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.