Въведение в маркетинга
Авторите предлагат всичко най-актуално в теорията и практиката на маркетинга. Вграждат маркетинга в новаторска рамка, която го представя като изкуство и наука да се създава стойност за клиентите и да я извлича от тях в замяна. От "Въведение в маркетинга" ще разберете как стойността за потребителите, нейното създаване и привличане, е двигател на всяка маркетингова стратегия. Изданието е изградено върху пет важни теми за стойността: създаване на стойност за клиентите, за да бъде привлечена стойност от тях; изграфдане и управление на силни марки, за да бъде създаден актив на марката; измерване и управление на възвращаемостта на маркетинга; използване на нови маркетинг технологии; глобален социалноотговорен маркетинг.
Kниги от същия жанр
-
The Inspired Workspaceпечатна:
45.00 лв.
23.00 EUR -
Другата археологияпечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Надхитрени от случайносттапечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Какво знаеше Мейзипечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Отглеждане на ябълкипечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Чучулигатапечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Парадокс. Деветте най-големи загадки в наукатапечатна:
21.00 лв.
10.73 EUR -
Замъкът на Белпечатна:
3.99 лв.
2.04 EUR -
Стоянка Мутафовапечатна:
7.90 лв.
4.03 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2013
Страници: 792
ISBN: 9789543270842
Баркод: 9789543270842
Размер: 21.00x30.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.