Връзката с клиентите - как да ги спечелим и задържим
Независимо от длъжността, която заемате, винаги може по-добре да опознаете клиентите си и да постигнете по-високи печалби за компанията си. "Връзката с клиентите" представя изпитани стратегии за изграждане на позитивни отношения с клиентите. Научете се: - Да определяте кои са клиентите, които носят най-високи печалби за компанията ви. - Да увеличите печалбите, като спечелите лоялността на клиентите. - Да използвате мощни средства за комуникация, за да влияете върху хората. - Да разработвате успешни продукти и услуги с помощта на потребителите
Kниги от същия жанр
-
Как да уволнявамепечатна:
4.80 лв.
2.45 EUR -
Библейското магарее-книга:
4.00 лв.
2.04 EURпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Джобен директорпечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Ново зъбче имам аз!печатна:
16.90 лв.
8.64 EUR -
Верен докрайпечатна:
2.99 лв.
1.52 EUR -
Успешен онлайн маркетингпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Дядо мипечатна:
7.99 лв.
4.08 EUR -
Автентичният Елин Пелинпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Суперкожапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2009
Страници: 166
ISBN: 9789547830936
Баркод: 9789547830936
Тегло: 0.34 кг.
Размер: 14.50x22.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.