Българска рекламна енциклопедия
В „Българска рекламна енциклопедия" читателят ще открие аргументи за своите доводи, потвърждения на своите съмнения и убеждението, че рекламата наистина е по-сериозна, отколкото изглежда, за всички, които нямат пари да я правят. Великото изкуство на рекламата ще остане тайна с девет печата за всички, които малко четат, малко пишат и не обичат да слушат другите. Ерих Кестнер, известен като писател, но малко известен като доктор по реклама.
Kниги от същия жанр
-
Кризисна икономикапечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
100-те абсолютни закона на бизнес успехапечатна:
11.99 лв.
6.13 EUR -
Как да печелим от интернет?е-книга:
18.00 лв.
9.20 EURпечатна:
22.00 лв.
11.24 EUR -
Специални събитияпечатна:
32.00 лв.
16.36 EUR -
Мръсната историяпечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Направете нещо различнопечатна:
14.50 лв.
7.41 EUR -
Изграждане и развитие на военната икономика в България - част 1печатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Краят на паритепечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Коментар на Кодекса на международното частно право - книга първапечатна:
24.00 лв.
12.27 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 397
ISBN: 9546493880
Баркод: 9546493880
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.