Англо-български речник по маркетинг
Изданието съдържа около 9500 речникови статии. Включени са препратки към отделните статии, както синоними и антоними на по-значимите термини.
Представени са новите понятия в областта на дигиталните технологии, електронната търговия и интернет.
Речникът е предназначен за работещите в сферата на маркетинга и рекламата и за изучаващите икономика, маркетинг и реклама.
Kниги от същия жанр
-
Изкуството на войната на Сун Дзъе-книга:
7.00 лв.
3.57 EURпечатна:
4.99 лв.
2.55 EUR -
Практическа граматика на немския език с упражнения и отговорипечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Говореща азбука: Englishпечатна:
21.99 лв.
11.24 EUR -
Френски езикпечатна:
1.99 лв.
1.01 EUR -
Лилавата кравапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Английско-български учебен речник. Българско-английски речникпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Българско-италиански разговорникпечатна:
5.50 лв.
2.81 EUR -
Пълен курс по Испански езикпечатна:
49.99 лв.
25.55 EUR -
Научи сам руски - CDпечатна:
14.99 лв.
7.66 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Мениджмънт, Маркетинг, Човешки ресурси
,
Реклама и PR
,
Граматики
,
Чуждоезиково обучение
,
Английски
Година: 2001
Страници: 172
ISBN: 9546493775
Баркод: 9546493775
Размер: 14.50x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.