Graphic Originals
Exploring the growing trend for graphic designers to incorporate original elements in commissioned work, this text profiles designers who self-initiate the graphic elements they work with: who design new fonts, rather than buying them in, draw their own graphics, and take photographs rather than using picture libraries. Centering on in-depth interviews, which reveal practical approaches as well as attitudes to graphic design and "authorship", the book shows how a thoughtful, personal approach can produce strong, innovative and individual design and reflects the heated debate about self-expression.
Kниги от същия жанр
-
Other voices, other roomsпечатна:
15.90 лв.
8.12 EUR -
Japanese Phrase Bookпечатна:
10.70 лв.
5.47 EUR -
А Slavo-Bulgarian Historyпечатна:
39.00 лв.
19.94 EUR -
The Lost Worldпечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Little Red Riding Hoodпечатна:
8.90 лв.
4.55 EUR -
The Story of Artпечатна:
59.90 лв.
30.62 EUR -
Frognappedпечатна:
15.90 лв.
8.12 EUR -
The Stars Shine Downпечатна:
16.90 лв.
8.64 EUR -
Sportographicaпечатна:
27.90 лв.
14.26 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Rotovision
Категория:
English Language Books
,
Graphic Design
Страници: 160
ISBN: 9782880467067
Баркод: 9782880467067
Тегло: 1.10 кг.
Размер: 24.00x28.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.