Graphic Originals
Exploring the growing trend for graphic designers to incorporate original elements in commissioned work, this text profiles designers who self-initiate the graphic elements they work with: who design new fonts, rather than buying them in, draw their own graphics, and take photographs rather than using picture libraries. Centering on in-depth interviews, which reveal practical approaches as well as attitudes to graphic design and "authorship", the book shows how a thoughtful, personal approach can produce strong, innovative and individual design and reflects the heated debate about self-expression.
Kниги от същия жанр
-
Horton Hatches the Eggпечатна:
11.90 лв.
6.08 EUR -
Sociopolisпечатна:
69.90 лв.
35.73 EUR -
True Tales of American Lifeпечатна:
13.90 лв.
7.10 EUR -
Grimms Fairy Talesпечатна:
5.50 лв.
2.81 EUR -
Trumpet Majorпечатна:
5.10 лв.
2.60 EUR -
Golfпечатна:
36.50 лв.
18.66 EUR -
The Fountainheadпечатна:
16.90 лв.
8.64 EUR -
The Mark of Athenaпечатна:
27.90 лв.
14.26 EUR -
Pen Loop Leuchtturm 1917 Navy 342939печатна:
4.90 лв.
2.50 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Rotovision
Категория:
English Language Books
,
Graphic Design
Страници: 160
ISBN: 9782880467067
Баркод: 9782880467067
Тегло: 1.10 кг.
Размер: 24.00x28.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.